Dag 1

29 april 2018 - Schiphol, Nederland

We hebben Schiphol goed kunnen bereiken vanmorgen en dat kan niet iedereen zeggen want er was een grote stroomstoring op Schiphol vannacht waardoor er tot vanmorgen 6.30 niets toegankelijk was hier, ook treinen en bussen konden hier niet stoppen. Dit gaf grote drukte bij het inchecken omdat er veel omboekingen gemaakt moesten worden. Maar wij zijn ruimschoots optijd. Deze keer wel even een dingetje bij de controle waar ik wat tegen op zag, ik mag niet meer door de bodyscan. Gewapend met mijn pasje en AMC brief richting de scan gelopen waar ze me met alle liefde hebben geholpen en dit alles totaal geen probleem bleek te zijn😅, weer wat geleerd. Nu eerst een lekker bak koffie bij Starbucks. Zoals jullie waarschijnlijk al weten vertrekken wij deze keer naar Japan. Het wordt de 11de filmreis van Cor en mijn 10de. Japan is een eilandstaat ten oosten van het Aziatische continent. Het land wordt gevormd door 6.852 eilanden in de Grote Oceaan. Deze gaan wij natuurlijk niet allemaal bezoeken, wij beginnen in Tokyo morgen (waar het 7 uur later is als hier) en doen een rondje over 3 eilanden waarna we vanaf Osaka weer terug vliegen. We hebben beide geen idee wat ons allemaal te wachten staat in Japan maar we gaan het meemaken. We zullen proberen af en toe wat te schrijven op deze blog en wat foto's te delen. Maar nu eerst 12 uurtjes vliegen.
Fijne dag allemaal.

1. Yvonne Zoet:
    29 april 2018
    Heel fijn "werk" plezier !! En geniet ervan 😘. Ben benieuwd naar jullie verhalen 😄
  2. Sandra:
    29 april 2018
    Goede vlucht, veel plezier en vele mooie foto- en filmmomenten gewenst! Ik heb kijk uit naar jullie verhalen 🌸
  3. Ton en Olga Duijvestijn:
    Nou, het avontuur mag beginnen... Veel plezier in Japan. TnO
  4. Peet:
    29 april 2018
    素敵な旅を ik heb me laten wijsmaken dat hier goede reis staat, maar het kan ook goede rijst zijn... ;-) Wij wensen jullie heel veel mooie indrukken en een prettig verblijf. Kijken nu al weer uit naar jullie reisverslag. groet en geniet. Peet & Marian.
  5. Riné en Hermien:
    29 april 2018
    Ontzettend leuk om weer deelgenoot te zijn van jullie avonturen. Héél veel plezier!
  6. P.B. Mand:
    29 april 2018
    Ik wens jullie een hele leuke tijd in Japan en verheug me al op jullie verhalen en foto's. Gelukkig hadden jullie vanochtend weinig last van de stroomstoring op Schiphol. Ik had een trein vol reizigers voor Schiphol maar ik mocht niet stoppen. Ik hoop dat het voor hun toch allemaal goedkomt.
  7. Ivonne:
    29 april 2018
    Lieve Cor en Carina. goede vlucht, succes en ben ook heel benieuwd..Groetjes uit Yangshou
  8. Cees en Wilma kopmels:
    29 april 2018
    Mooie rondreis toegewenst van ons en geniet ervan
  9. Ineke:
    29 april 2018
    Een mooie reis met veel bijzondere ervaringen Geniet er maar weer van
  10. Heleen en Hans:
    1 mei 2018
    Wauw wat geweldig dat jullie samen deze reis mogen gaan maken van NRV en wat zullen er weer prachtige foto's komen. Zo langzamerhand worden alle reisbestemmingen de moeite waard vanwege jullie prachtige presentatie! Voor nu genieten van Japan, staat op mijn lijst, als ik er niet kom kan ik genieten van jullie reis